luni, 8 martie 2010

Doar langa Tine

Doar langa Tine-mi aflu pacea, cand totu-n jurul meu e plans. Doar Tu imi mangai zbuciumarea, cand sufletul mi-e-n chinuri strans Doar langa Tine-mi aflu-alinul, cand plange inima amar Si-n ochii-ntunecati de lacrimi, Tu-mi readuci seninul iar Doar langa Tine-mi aflu-odihna, cand marea urla-n jurul meu Cand lupt cu vartejiri cumplite si ceasul ispitirii-i greu Doar Tu-mi imprastii norii negri si-nlaturi traznetul cumplit Tu-mi rupi zavoarele de-arama, spre locul larg si linistit. Doar Tu, cand fatza Ta-mi rasare, si glasul Tau imi spune bland Poti stinge marea-mi framantare o pace-adanca aducand. Doar Tu poti linisti furtuna si valurile ce ne zbat Cand noaptea prea de mult ne-apasa si sufletul ni-e prea-ncercat. Nicolae Moldoveanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu